onsdag 7 september 2011

Välkommen höst!

Tycker ni inte att det är härligt med hösten? Man får tända ljus på kvällarna och det blir så mycket mysigare:)Sen kan man sova skönt på natten utan att behöva svettas bort. Sen blir det mysigt när första snön kommer och man kan klä på sig massa kläder och gå ut och busa i snön. I år kommer nog Liam älska det, förra året var han fortfarande lite liten och hade precis lärt sig gå så det var lite svårt men i år blir det annorlunda! Men jag vet att så fort jul och nyår är över så längtar man till vår och sommar igen. Jaja så är det med årstider!



Nu har jag iaf börjat skolan, det går jättebra och jag tycker att det är kul. Så var det inte alls innan jag tog studieuppehåll. Då var allt en pina. Har tenta om lite drygt tre veckor i sjukdomslära, det är väldigt intressant.

Förutom att jag sitter och pluggar typ hela dagarna och kvällarna så har vi hunnit med lite annat också.
Vi har hunnit haft en hemsk förkylning. Både jag och Liam har varit dåliga med feber och hosta. Liam hade en släng av krupp också men nu mår vi bra och är fit for fight igen:)


På natten efter en promenad för att bli av med kruppen. Glad ändå!

Vi var hem till Liams farmor och farfar Peter en dag också.







Sen har Liam kommit på att man kan leka med vatten på andra ställen än i badet eller i duschen:)




Kärlek

Vi har varit och hälsat på farfar också. Jag farmor, pappa och Liam




Gjorde illa handen:(





Det har snart gått ett år sedan farfar gick bort. Det känns helt sjukt att det gått ett år. Saknaden är enorm men idag kan jag tänka på farfar utan att gråta. Självklart finns det såna dagar också men det får det göra. När Liam hade krupp satt vi på balkongen en kväll för att det skulle bli bättre. Då frågade jag var Hasse var, då pekade han på ett kort som vi har i vardagsrummet. Sen sa jag att farfar Hasse sitter uppe i himlen och tittar på oss. Så nu när man frågar så tittar han upp mot himlen och säger "Hasse" och vinkar. Jag blir så rörd av det och tycker det är hemskt att Liam inte fick mer tid med sin gammelfarfar. Men jag ska berätta om honom för Liam!

Nehej, åter till studierna. Ha en bra dag mina vänner!

Kram mamma mu!

1 kommentar: