onsdag 20 april 2011

Bildbomb, Våren!

Just nu har jag inte så mycket att komma med förutom att vi mår bra. Den senaste tiden har mest gått åt till att plugga till tentan som jag har imorgon och självklart varit ute och njutit av det underbara vädret! Sitter här medan jag väntar på maten så jag slänger in lite bilder:) Återkommer när tentan är klar och allt lugnat ner sig lite! Hoppas ni mår bra!

Kram



Duschar med pappa (Har inte tid att fixa så att bilden bli rätt, hoppas det är okej för denna gången:))



Möttes av denna underbara "bild" när jag kom hem från skolan. Efteråt blev det bus i lekparken:)



Kör bilen med pappa:)



Gungar i stora gungan!



Vitsippor, då är det vår!



Det här är vad jag ägnar mina dagar åt:P



Hos morfar och hjälper till i trädgården:)



Kratta kratta!



Roligast var det att åka kärra



Fruktstund och samlar energi!



Två tröttisar. Pappan snarkar högt!



Lunch på stan med gmormor och moster:)



Vätskepaus och mys i solen



Första lunchen på balkongen. Stuvade makisar och falukorv, Liams favvo! (Den trängsta balkongen i hela Västerås. Håller tummarna att det blir ändring på det snart;))



På Hovdstalund med min mormor och säger hej till min gammelmormor och gammelmorfar. Här är jag och Liam vid minneslunden och snackar lite med farfar Hasse. Fina påskliljor fick han också:) Vi saknar dig!

2 kommentarer:

  1. ni är världens bästa! älskar er så fruktansvärt mycket <3 puss från moster!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder :)

    Tack! Ballerinaskorna köpte jag på H&M förra våren, men jag har för mig att jag har sett liknande där i år också. Ha en fortsatt fin kväll :)

    SvaraRadera