onsdag 27 juli 2011

Jobba natt

Godkväll. Ska snart åka och jobba natt, drygt:P Men det blir kul när pengarna kommer sen:) Jag är ingen nattmänniska över huvudtaget.. Blir trött redan vid 24 på natten men sen kommer jag in i andra andningen och sen är det bara att köra. Tiden går rätt långsamt till och från på natten när man jobbar, det händer inte så mycket (oftast) och alla ligger och sover.. Förhoppningsvis! Eftersom jag jobbar med dementa så vet man inte alls hur natten kommer bli, många som inte kan sova och vandrar runt med mera. Men det går nog bra, som alltid:) Det som är så tråkigt bara är att man måste gå och lägga sig på morgonen när man kommer hem och Per och Liam är vakna och pigga? och har hela dagen framför sig. Men som sagt, man får stå ut och så får vi hitta på något när pengarna kommer istället:)

Fick veta igår att vår nya säng åker från Norge nästa vecka! Jippi! Inte en dag för tidigt, har såå ont i nacke och rygg efter våra hemska ikea sängar och det ska bli så härligt med ny säng. I början kan det tydligen bli en ganska stor omställning och vissa sover inte så bra första nätterna men det kan iaf inte bli sämre..

igår var vi på grönan! Vi hade en toppendag med våra fina vänner Sophie och Henke och deras söta tjejer. Vi åkte karuseller, åt god mat och umgicks och hade det supermysigt. Tusen tack till er! Bilder kommer senare för Liam har lekt med min grej till mobilen som jag måste ha för att föra över bilder så måste hitta den först.

Nehej, nu ska jag snart göra mig iordning för en jobbnatt. Ha en fortsatt bra kväll ni som läser!

Kram mamma mu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar