söndag 27 november 2011

Kalasdag 2 och första advent

Härliga advent och det snöar:)

Igår kväll vaknade Liam och kom ut med täcke och kudde. Vi gick in och la oss tillsammans i vår säng och mös. Grannarna hade fest och vi kunde sjunga med i låtarna, sådär kul när man är helt slut och vill sova.. Liam gick upp och hämtade sin nya vagn och dockan Charlie och tyckte att vi skulle leka. Vi fick in honom i sängen igen och tillslut somnade vi.

Charlie fick sova i sängen

Imorse fick jag sova lite längre eftersom jag låg vaken med Liam inatt så Per och Liam åt mysig adventsfrukost tillsammans. När vi alla var vakna var det dags att börja fixa inför kalas nummer 2. Idag var det Liams morfar, moster Anna, farmor Pia och farfar Peter, gammelfarmor Anne, Johnny och Sussi, min kusin Matte. Liam fick massa fina paket, pyjamas, leksaker, play doh lera med tillbehör, traktor, kläder, bok med mera.. Jag och Per fick också jättefina saker vilket jag visar vid tillfälle. Vi mumsade fika och sjung för Liam och sen blev det en massa bus:) Helt klart ett superbra kalas!

Liam leker med presenter från igår


Liam och Charlie väntar på främmande




Min kusin och Liams farmor & farfar






Mums!



Bus med morfar


Liam trötter efter en helg med kalas


Liam och mamma mys


Avslutade kvällen med ett glas vin

Helgen har varit toppen på alla sätt och vis och imorgon är det Liams födelsedag! Då väntar en massa paket från mig och Per:) Sen ska jag och Liam leka med alla presenter och sedan åka med Liams mormor som ska köpa tomtar.
Och det snöar!! :) Hoppas att det kommer lite som ligger kvar också, allt blir mindre smutsigt, det blir ljusare och så är det mysigt:)

Nehej, nu blir det sängen.. Kram på er!

1 kommentar:

  1. 2 roliga dagar med kalas tycker jag :) Liam blev verkligen exalterad över alla paket! :)

    SvaraRadera