måndag 28 november 2011

Liam 2 år!

Grattis min fina lilla kille på 2 årsdagen! För exakt 2 år sedan var vi nyblivna föräldrar till världens bästa kille. Vi var såå trötta och jag hade ont men vi har aldrig varit så lyckliga i hela våra liv! I nio månader hade vi gått och väntat på att få träffa dig och när vi tillslut fick göra det var det överväldigande. Du kom ut till oss efter att ha satt skräck i både mig och din pappa när dina hjärtljud var nästintill obefintliga och vi hann tänka många gånger att nu är det kört! Det här kommer inte gå vägen för oss. Men efter lite jävlar anamma från din mor och en läkare som hängde i sugklockan och hot om akut kejsarsnitt så låg du tillslut på mitt bröst, 4075 gram och 51 cm gosbebis. Du var det vackraste vi någonsin sett och vi var helt tagna av stunden. Jag har aldrig känt sådan enorm kärlek och den växer för varje dag som går.

Liam i mammas mage vecka 27


Puuuuuh!


Stoltaste pappan


Älskade bebis en dag gammal


Stolt morfar


Stolt mormor


Kärlek vid första ögonkastet


Farmor och farfar mys


Vårat lilla får


Lilla familjen


Idag är du en positiv liten kille som är så otroligt lättsam och omtänksam. Du är alltid glad och älskar att busa. Du vill ha vax i håret som pappa när vi ska på festligheter och tycker om att tugga "tummummi" =tuggummi:) Du tycker om att vara på dagis men det bästa är att vara hemma med mamma och pappa. När du kommer hem efter en dag på dagis tycker du om att sitta på ditt rum, själv eller med sällskap, och leka lugna lekar eller titta på en film. Vällingen är ett måste på kvällen och morgonen och det finns inte en chans att du skulle låta mamma och pappa glömma det:) Du tycker om att få hjälpa till, allt från att städa till att laga mat och mecka på bilen med pappa och morfar. Dina mor- och farföräldrar älskar du enormt och det går inte en dag utan att du nämner dom. Även moster och farbror håller du varmt om hjärtat. Du har även turen att vara barnbarns barn vilket ger dig ännu fler att älska och att älskas av.

Älsklingskille!


Du är älskad mitt lilla barn och vi är så otroligt lyckliga att vi har dig i vårt liv. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur underbart och meningsfullt mitt liv har blivit sedan du kom till oss. Du är bäst Liam!

Mamma och pappa älskar dig hjärtat!

1 kommentar:

  1. Vackert skrivet.. du är duktig att utrycka dig. Älskar vår lilla grabb!!

    SvaraRadera