fredag 20 augusti 2010

Fredagkväll!

Och jag är såååå tröött. Somnade precis i soffan framför White collar, eller redan vid 18.30 sov jag! Så jag återkommer en annan dag istället. vet knappt om jag är vaken eller drömmer nu:P Kan iallafall meddela att jag och mamma har varit ute och spurtat idag med. Liam fick också följa med i det fina vädret. Vi ska gå imorgon också. Vi försöker gå varje dag beroende lite på hur det passar med Liam. Ibland är Per hemma och då går jag och mamma själva. Då går vi båda två med stavar och annars tar vi Liam i sulkyn och byter efter halva vägen. Det känns riktigt bra nu och jag är såå taggad, i onsdags kväll klockan 23 tänkte jag dra ut men tyckte det räckte med en gång per dag:P

Jaha, fredagsmys var det här! Ska väl försöka hålla mig vaken till 21 förhoppningsvis!

Puss och kläm



Jag och Liam i januari



Liam med sin fina pappa. Liam ser ut som en liten gubbe med rynkorna i pannan. Dom har han fått efter sin far!



Nyanländ! Världens finaste lilla Liam! Här snart 2 timmar gammal<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar