söndag 22 augusti 2010

Söndag kväll

Söndag kväll, bebis sover och jag är själv. Per är på SOVA fest och kommer inte hem förens imorgon.. Inge kul alls.. Tycker inte om att sova själv.. Tycker det är läskigt.. Vill låsa båda låsen men om det skulle börja brinna eller något sådant så vill jag att brandmännen ska komma in fort och därför kan jag inte låsa överlåset.. Det är iallafall vad jag har fått för mig.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kolla på tv, sitta här eller gå och lägga mig. Jag ska nog gå och lägga mig snart men det känns lite tidigt än. Klockan 22 blir nog bra. Längtar tills imorgon när Per kommer hem så jag kan känna mig trygg igen. Självklart tycker jag att det är jättekul att dom åker iväg på sånt här med jobbet men jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite övergiven och ensam. Mamma och Anna åkte hem för ett tag sen. Mamma bjöd på mat och sedan gick vi hem hit och kollade på snabba cash.. Riktigt bra film! Det har varit en mysdag idag och det har varit skönt, trots grym huvudvärk. Haft ont i huvudet varje dag den här veckan. Hoppas det blir annorlunda veckan som kommer.

Nehej, nu ska jag snart kura ner mig i soffan och kolla på cougar town.

Natti och sov gott allihopa!

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar