lördag 21 januari 2012

Uppehåll!

Nu är vi inne i 2012 och jag tänkte fortsätta bloggandet efter ett uppehåll! Efter förra inlägget så hade jag så mycket tentor och annat skol tjaffs så bloggen fick vila på hyllan ett tag. Men nu är jag tillbaka och ska försöka blogga så ofta jag kan! Jag vet inte hur många det är som läser den men det är mycket för mig själv som jag skriver för det är så kul att gå tillbaka och läsa vad man har skrivit:)

Vi har hunnit med att vara på julbord, firat julafton gånger fler, firat nyår och hunnit med massa mer! Jag ligger äntligen i fas i skolan efter att ha klarat x antal tentor innan jul:) Såå skönt och nu är det bara att köra de sista terminerna. På tisdag börjar jag termin 4 och det känns toppen! Jag kommer ha praktik, 2 veckor på akuten och 8 veckor på medicin avd för diabetes- njursjuka med mera. Ska bli riktigt intressant och lärorikt!

Idag har jag, Liam och Liams mormor varit och badat på lögarängens badhus. Liam älskade det och var mer under vattnet än över. Han skulle dyka en massa och åka rutschkana. Vi fikade och hade det riktigt mysigt. När mamma/mormor gick upp sista gången så sa mamma till Liam att han inte kunde hoppa i eftersom hon stod på kanten.. Vad gör han? han slänger sig i vattnet och när han kommer upp igen så skrattar han supermycket! Mamma fick tag på honom och som tur var så var vi i lilla bassängen och han hade självklart puffar på armarna. Han är en liten fisk vår son!

Bjuder på bildbomb! Vore superkul om ni som läser ville skriva vilka ni är, om det finns några:P

Kram från mamma mu!



Liam och min kusin på julbord












2 kommentarer:

  1. Mamma/mormor/svärmor21 januari 2012 kl. 15:38

    Hej på er! Vi hade verkligen en mysig fm på badhuset. Liam är ett litet blötdjur som tycker om att testa gränserna, om än i egen takt! Han gav mig många skratt som vanligt, mitt lilla <3. Tack för glädjefylld läsning. Kram till er

    SvaraRadera
  2. Jag läser! Kul med uppdatering :)

    SvaraRadera