tisdag 17 juli 2012

Ny header

Välkommen till förkylda familjen! Liam blev förkyld i lördags kväll och nu snorar vi allihopa, till och med Liams mormor har blivit smittad! Jag skyller det på höstvädret som har drabbat oss i några veckor.. Fy sjutton, jag vill ha värme och sol! Men vi försöker hitta på saker på dagarna ändå:) Vi åker till olika lekparker, åker på små utflykter och har det mysigt tillsammans. Just nu när vi är förkylda blir det lite lugnare dagar men snart är vi "fit for utflykter" igen. I helgen ska vi åka till Junibacken med Liams mormor om vädret tillåter. Det ska bli mysigt och jag tror Liam kommer tycka att det är spännande där. Vi tar nog tåget till Stockholm så han får åka lite tuff tuff som han är så fascinerad av. Visst blev sidan fin när vi ändrade utseende? Min duktiga fästman som fixat! Nu ska jag kurera mig lite sen blir det nog sängen. Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar