torsdag 17 juni 2010

Äntligen hemma igen..

Nu har vi fått hem pappa/sambon.. Det har varit tomt utan honom här hemma. På dagarna har vi hittat på saker men när kvällen kom så var det väldigt ensamt. Speciellt när jag tycker att det är lite småläskigt att sova själv. Men jag och Liam fixade det exemplariskt:) Oskar var här i tisdags kväll. Vi åt mat och kollade på tv, innan var vi en sväng till ÖB. Oskar shoppade loss:) Igår var det superfint väder så jag, Liam och Anna åkte ut till mamma och pappa. Vi solade och Liam badade. Han verkligen älskar sin giraffpool. Sen sov han rätt länge efter badet så jag och Anna fick en skön och lugn stund i solen.

Sen åkte Anna iväg och åt mat hos mormor och då passade vi på att mysa lite till hemma hos mamma och pappa. Mamma skulle iväg på personalfest, temat var kändis:) Så mamma hade fixat tyll, rosett till håret med mera. Hon skulle vara Viktoria som brud. Herregud vad vi skrattade! Snacka om att det höll på att bli väldigt fel och pinsamt men tillslut löste sig allt och hon blev så fin så! Jag och Liam körde mamma för pappa var på skjutbanan. Sedan åkte vi hem till vår ensamhet. Liam hade lite svårt att somna för han hade redan tagit sig en powernap i bilen men tillslut, efter ca 1,5 timmes kämpande, slog han igen sina blå och sov ända tills Per kom hem. Han kom runt 23.30 och efter att vi pussats och kramats lite så gick vi in till Liam som fick välling. Den diggar han! Han somnade lika fort som han vaknade och vi kröp ner i sängen. Det var så mysigt att få bli omhållen och hålla om:) Idag jobbar Per, jag har städat och lekt med Liam. Han sover nu, tupplur efter lunch skulle man själv behöva varje dag men det finns så mycket som måste göras hemma. Städa, plocka, tvätta och sedan uppdatera här. Sova får man göra sen.. Ikväll blir det mumsig mat, kyckling med philadelphiasås och färsk pasta. Sorry Per, nu avslöjade jag vad det blir men då vet du vad du har att se fram emot istället.

Imorse vaknade vi av något så sött. Liam låg på mage i sin säng och snackade. Sen tittar vi upp och då ligger han och kollar på oss. Hjärtat, så fin du är! Det är helt otroligt vad man kan älska. Mitt hjärta är alldeles för litet för all den kärlek jag känner för dig. Och då har man även all kärlek till resten av familjen också. Helt otroligt.

Nehej, om man skulle ta och duscha innan sonen vaknar igen.

Må väl! Kram



Viktoria, släng dig i väggen!



Mina killar<3



Såhär underhöll sig Liam under tiden när vi fixade mamma:)



Gullungen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar