tisdag 22 juni 2010

Tisdag med underbart väder!

Gud vad varmt och skönt väder, nu har äntligen kommit! Lagom till mamma och Pers semester.. Skönt! I lördags var det ju bröllop, och vilket bröllop! Helt underbart fint var det. Jag, mamma och mormor satt bänkade framför tv:n från klockan 07.30 på morgonen.. Eller jag satt här hemma och vid 11 så gick vi hem till mormor.. Liam och Per följde med och vi åt tillsammans. Oskar sov här från fredagen, vi kollade på film och hade det trevligt. När Liam vaknade på morgonen fick han frukost och sedan gick jag in med honom till Per. Oskar gick och la sig i min säng så att jag kunde kolla bröllop och dom fick sova:) Så söta var dom, grabbhäng på hög nivå! Sen ville inte Liam sova på kvällen så jag gick hem och fortsatte kolla hemma ist, sms-fingrarna gick på högvarv:) Igår hade jag och Liam en skön dag hemma. Vi gick ut en sväng och handlade, gungade och fikade hos gmormor. Liam åt glass och han älskade det. MUMS! Imorse kom mamma och hämtade mig, Liam och mormor. Vi åkte till ICA och handlade lunch och sedan ut till Gryta ås. Massa sol och bad blev det. Såå skönt, även jag och mamma tog oss vårt första dopp för i år. Man är rätt bortskämt med uppvärmd pool! Liam badade i sin pool eftersom vi chock klorade den stora. Imorgon är Per ledig och då blir det bad i stora poolen för Liam! När pappa hade slutat jobbet så hoppade även han ner i Liams giraffpool, det tyckte dom båda var mysigt:)

Solen har tagit en del idag. Äntligen börjar jag känna igen mig själv.. Jag har aldrig varit så blek som jag är nu, inte den här tiden på året. Kan det bero på att man blivit mamma och har andra prioriteringar kanske?? Skulle tro det.. Men lite färg måste jag ha annars känner jag mig sjuk och nu börjar det komma sakta men säkert.

På måndag ska Per på utbildning över dagen sen när han kommer hem så är det semester i 4 underbara veckor. Det ska bli underbart och bara få vara en familj tillsammans i 4 långa veckor. Det blir nog ganska mycket bad skulle jag tro, bad och mys. Sen ska vi nog komma iväg på en liten bilsemester också.

Nehej snart kommer Per och Oskar. Då ska vi äta pasta med kyckling och hemmagjord currysås. Mums. Nu kommer det lite bilder.

Må gott i värmen, sola smart! Kram



Grabbhäng i sängen.. Liam är vaken och gubbarna sover



Liam sover helst på tvären i sin säng:)



Glad kille!



Glass är gott!



Mina älsklingar



Mormor, morfar och Liam



Liam och morfar badar i giraffpoolen!



Mamma och Liam myser efter badet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar