fredag 11 februari 2011

Snöoväder och en tripp till badhuset!

Gudars vilket väder! Det verkligen öste ner snö på morgonen. Trodde aldrig vi skulle få fram bilen. Nu är det strålande sol och riktigt fint ute. Dom har varit här och plogat.. Skjutbanegatan är verkligen den väg i Västerås som blir sämst plogad. Det är helt sanslöst. Kommer inte ens in på parkeringen så vi får stå efter vägen nu. Vi får fixa det ikväll.

Imorse ringde vi till Carola och barnen och frågade om vi inte skulle ta och åka till badhuset. Dom nappade direkt! Så jag och Liam körde Per till jobbet sen åkte vi till Lögarängen. Liam tyckte det var hur roligt som helst att bada, han har ju inte fått bada sen i somras i poolen hos pappa så han blev helt galen:) I början skulle han hänga på mig men när tiden fick gå så blev han mer och mer modig. Tillslut sprang han runt själv i barnpoolen. X antal kallsupar blev det så vi får se om han klarar sig från att kräkas. Jag har aldrig gjort det vad jag vet men min kära syster drack vattnet på badhuset. Blev hon törstig så.. jajamensan då drack hon från poolen. Uuäk! Spydde som en tok sen också, det kan man ju kanske förstå. Men Liam tyckte verkligen att det var jätteroligt så nästa gång åker vi nog till E-tuna och drar med oss pappan:)

Nu ligger Liam och sover, heeelt slut är han. Han brukar sova på förmiddagen men då var vi ju på badhuset så han har inte sovit något innan. Han somnade i bilen och sover nu i sin säng, får se hur länge.

Tack Carola, Lina och Noel för en mysig och trevlig dag på badhuset!

Slänger in några bilder.

Kramar



Väntar utanför badhuset



Lunchar:)



Såhär glad blir Liam av att bada!



Grabbarna grus!



Mitt hjärta<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar