torsdag 17 februari 2011

Torsdag kväll och en ledig man imorgon:)

Hej hopp och godkväll i stugorna:)

Här sitter jag och väntar på att Per ska komma hem. Han är ledig fredag-söndag nu och det ska bli så skönt! Vi har en del att göra men vi ska nog hinna med att ta det lugnt också!
Liam ligger och sover, han var helt slut gubben min! Han brukar oftast sova två gånger varje dag. En gång runt 09.30 och sen en gång till på eftermiddagen. Han springer runt hela sin vakna tid och är inte still en sekund så jag förstår verkligen att han behöver den sömnen. Men idag sov han bara en gång och jag förstår att han är trötter! Vi gick hem till min mormor och fikade på eftermiddagen och han busade hela tiden. Vi skrattade och mös:) Tack mormor<3

I måndags var jag och träffade den bästa studievägledaren som finns! Han hjälpte mig med allt så nu är jag en student igen! Det känns riktigt bra och jag är så taggad att börja plugga igen. Det enda som bekymrar mig lite är att jag kanske måste börja redan vecka 9 för att komplettera en kurs som gjorts om sedan jag läste sist.
Men förhoppningsvis så slipper jag det och det trodde även studievägledaren. Annars kan det bli lite svårt eftersom att det var rätt många föreläsningar på skolan och jag tror inte Liam är så intresserad av att sitta och lyssna på dom! Nej men isåfall skulle vi fixa det, att jag kan plugga hemifrån under de veckor som Per fortfarande jobbar. Han kommer börja sin pappaledighet i maj och det är då det kör igång på riktigt för mig:)
Sen kommer jag bara jobba ca 4 veckor i sommar sen ska vi ha semester tillsammans:) Det ska bli såå mysigt, vi får se vad vi hittar på men någon utflykt blir det nog!

På onsdag ska jag till doktorn. Jag hoppas så att det är en ofarlig knöl som jag hittat så att jag bara kan släppa det sen! Det vore underbart men såklart finns tankarna "Tänk om..." Men skulle det vara så, tänk om... då tar vi det då!

Tänkte slänga in ett par videos på Liam:) Lika bra att jag tillägger att när han lyssnar i hörlurarna är det knappt märkbart ljud. Så ni behöver inte vara oroliga att han sitter med en massa oljud i öronen:)




Springer ifrån pappa!




Väntar på pappa och provar skor samtidigt!




Liam kollar på bumbibjörnarna på datorn. Inget kan störa honom då:)



Liam sjunger med i Luftens hjältar:)

1 kommentar:

  1. ÅÅh han är så himla söt! Speciellt när han sjunger med ohohohohohoh :D

    SvaraRadera