lördag 27 november 2010

Dag ett av två med firande!

Idag har vi firat Liam.. Och mig och Per på ett hörn! Liam blev överlycklig av alla fina, och aningens högljudda, leksaker! Nu har han och leka med ett bra tag framöver:)

Jag och min mormor bakade hela fredagen till kalasen och med gott reslutat. Allt blev väldigt smarrigt och jag tror att även gästerna tyckte det:)

Gästerna idag var: Liams mormor och Liams g-mormor. Lina och Noel med familj. Cecilia och Lova. Alla hade med sig finfina paket. Allt från kläder och tomtar till sjungande bilrattar.

Tack så mycket för att ni gjorde Liams första födelsedag helt underbar!

PS: Bilder kommer när CAROLA skickat över dem:P Det var hon som agerade fotograf! :)







Kan bjuda på en bild som jag tog på alla smaskigheter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar