torsdag 4 november 2010

Farfar!

Imorgon är det begravning för farfar. Det kommer bli en väldigt jobbig dag, vi ska ta farväl av den snällaste och bästa farfarn i hela världen. Jag kanske trampar någon på tårna när jag säger så men han är och kommer alltid vara den bästa farfarn för mig. Jag är rädd för hur jag kommer reagera när jag ser mina nära vara så ledsna imorgon. Jag är rädd att jag kommer ta på mig för stort ansvar och försöka vara en stöttpelare för alla andra och på så sätt trycka undan min egen sorg och min stund för ett farväl av farfar. Här måste jag sätta mig själv först, jag måste förstå att alla kommer vara ledsna imorgon men att det är naturligt och låta det vara så. Jag vet att det kommer bli en fin och hedrande minnesstund för farfar, det kan inte bli annat.

Farfar, du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar