måndag 1 november 2010

November

Hej på er!

Nu har vi gått in i månaden november. Nu är det inte länge kvar till jul och mys! Och imorgon fyller man år igen, 23, känner mig fortfarande rätt ung:) Och snart fyller vår fina Liam 1 år. Helt sjukt, samtidigt som man tycker att tiden inte gått alltför fort så kommer man på att det snart har gått ett år sedan lillprinsen föddes.. Då förstår man hur fort det ändå har gått.

Det har inte hänt så mycket sen sist.. Liam fick ett nytt virus och hade 40 graders feber under ett dygn. Hostar och snorar men är mycket bättre nu. Tankarna går ofta till farfar, saknaden är enorm efter honom. Tror inte att man har fattat riktigt än att han är borta. Begravning på fredag, det kommer bli riktigt tufft. Det kommer bli svårt att se ens nära vara så ledsna. Men det kommer bli en jättefin begravning, hedervärd och fin. Precis så som farfar var och alltid kommer bli ihågkommen som.
Igår var vi och firade faster, Hon fick fina presenter och vi fick gott fika! Supergott! Grattis till dig!

Liam är påväg att börja gå. Det står inte på förens han tar sina första steg, kanske kommer på 1 årsdagen. Jag gick första gången på min 1 årsdag, han kanske tar efter sin mamma där:)

Nu sover skrutten och jag ska hänga lite tvätt tänkte jag. Per jobbar och kommer hem efter 19. Vi är klara med hallen också. Den har fått sig en total makeover. Allt är nytt och den blev såå fin! Nu fattas det bara en hallmatta. Ska ta lite bilder så att ni kan få se, om jag orkar och kommer ihåg.

Ha en toppenkväll alla!

Många kramar

Farfar<3



Sover med moster<3



Det är kul att leka med brum bruum bilen:)



Gladaste bebisen i världen!



Mums med makaroner och korv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar