tisdag 29 mars 2011

En underbar dag!

Hej fina människor!

I morse när vi vaknade ville jag bara krypa ner under täcket igen. Det snöade! Fy sjutton, nu vill man ju att våren och sommaren ska komma men nej, då kommer det mer snö istället. Usch! Men det stoppade inte oss. Per har varit ledig idag och vi hade en del trevligt att göra. Dagen började lugnt och skönt. Vi lekte en massa, kollade lite på film och så sov Liam sin förmiddagslur. Under tiden kollade jag på Våra bästa år, började följa det när jag gick hemma med havandeskapspenning och är nu fast:P Det är lite småtöntigt och dom är på samma ställe i handlingen efter en vecka men jag tycker ändå det är lite spännande emellanåt:)

Vi åkte ut till hälla för att köpa en leksaks damsugare till Liam. Han vill alltid hjälpa till och städa och ska dra runt damsugaren själv vilket gör att den alltid står framme och att det aldrig blir helt färdig städat. Så därför åkte vi och införskaffade en egen fin liten blå till Liam. Den har han sprungit runt med hela eftermiddagen och städat med:)

Efter hälla åkte vi ner på stan och gick till smart eyes för att jag skulle göra synundersökning och även beställa nya glasögon:) Har haft mina alldeles för länge och behövde en aningens starkare så det var på tiden. Allt gick bra och om ca 2 veckor är mina nya fräsiga glasögon klara. Det blev pilot modell i guld, supersnyggt! Efteråt åkte vi till c-las för Per skulle lämna blod. Här började Liam bli väldigt trött men han var så duktig hela tiden.

Nu sitter jag här och är så glad och känner mig som en ny människa:) Mamma var hit och åt med oss, laxsoppa, och slingade sedan mitt hår. Är såå nöjd och känner mig vårfräsch i håret:) Tack bästa mamma! Jag har alltid kört med hm:s egna slingor. Det blir alltid kanonbra och kostar bara 60 kronor, billigare än så blir det nog inte!

Nu ska jag gå och pussa på min fina sambo som kollar på tv. Ska även gå in och titta på min underbara son som jag skulle göra vad som helst för! Han är mitt allt och jag älskar honom mer för var dag som går. Jag älskar min familj och är så lycklig över att just vi fem (två kissar också) är en lycklig och fin familj. Och alla våra fina nära och kära såklart, både släkt och vänner inräknat, utan er skulle vi inte vara mycket! Ni vet vilka ni är, ta åt er!

Kram från en glad mamma!



Vilar



Provar mammas solisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar