söndag 27 mars 2011

Söndag och fint väder idag igen:)

Nu börjar det verkligen kännas som vår! Eller iaf om man tittar ut genom fönstret. Det är ju inte direkt någon värme ute. Men den kommer den med så småningom!

Fick en kommentar från "Emma" på förra inlägget. Ni får gärna skriva med efternamn eller något sådant så jag vet vem det är:P Jag har tre eller fyra Emma som det skulle kunna vara och det är mycket roligare om jag vet vem just DU är! Men jag håller med dig till fullo. Hade facebook och bloggen tagit för mycket av min tid så hade jag inte tvekat, jag hade tagit bort det på en gång men eftersom jag knappt sitter vid datorn sen jag blev mamma så känner jag att det är på en lagom nivå.. Jag sitter om Liam sover middag eller på kvällen när Liam sover för natten och jag väntar på att Per ska komma hem. Men jag tycker det är kul att blogga. Familj och vänner som man inte träffar och pratar med så ofta får läsa vad vi gör om dagarna. Sen tycker jag det är kul att gå tillbaka och läsa det jag skrev förr, när Liam var nyfödd och så.

I fredags fick jag träffa min fina syster igen! Som vi har saknat henne! Jag och Liam åkte först hem till Anna och var där ett tag för att sedan gå ner på stan och fixa lite grejjer och sedan ta en fika. Det var mysigt! Sedan skulle vi åkt hem men jag och Liam åkte istället till mina kusiner och hälsade på. Det var så längesen vi sågs så det var kul. Hanna och Thilda busade en massa med Liam. Han åkte dockvagn och blev ompysslad. Han mös i fulla drag! Sen åkte vi och hämtade pappan på jobbet och vidare hem. Vi åt och Liam somnade ovaggad. Jag kollade på Så ska det låta och missade därför första timmen på Let´s dance! Men det gjorde inte så mycket, tycker det var bra att Jessica vann. Hon har blivit väldigt duktig! Frank också, absolut, men jag tyckte det var roligt att en tjej vann:) Sen skulle jag kolla på Of the map men somnade ganska fort. Per väckte mig och vi gick och la oss istället.

Igår åkte mamma, jag, mormor och Liam och köpte blommor. Vi skulle egentligen in på IKEA också men vi orkade inte trängas med resten av Västerås så vi åkte till Erikslund och fikade istället:) På kvällen hämtade vi Oskar och åkte ut en sväng till pappa och sa hej. Sen hem hit och åt tacos, det var mums. Kollade på film, "I rymden finns inga känslor". Superbra film, den hade allt! Tack Oskar för att du fick oss att titta på den!

Idag ska vi hem till min kusin Hanna och fira henne. Hon fyller år imorgon! Sen ikväll ska vi till våra ex grannar som har flyttat. Vi ska få se deras stora fina hus och bli bjudna på mat. Det ska bli roligt:D

Nehej nu ska jag gå och väcka Liam. Han somnade i bilen när vi körde Per till jobbet. Sen åker vi, magen kurrar en massa. Tur att det bjuds på mat:)

Ha en skön dag allesammans! Ut i solen med er!

Kram från mig



Liam målar läpparna med mosters läpptjossan!



Liam läser skvaller!



Oskar och bebis Liam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar