lördag 8 januari 2011

En sväng på stan

Idag åkte jag, Liam, Liams mormor och g-mormor ner en sväng på stan. Dom hade lite att uträtta och jag kände att jag och Liam behövde luftas lite efter sjukdom. Vi kom alla hem med någon eller några påsar var. Själv köpte jag mig ett par jeans leggins, jättefina och framförallt... Vääldigt sköna:)
Vi åt lunch också, jag och Liam delade på en pasta med hummer och skaldjursås. Gottigott!

Efter både den ena och andra krämpan (mamma och mormor:P) så tog vi bussen hem igen. Liam älskar att åka buss:) Han ligger nu och sover sedan en timme tillbaka, han sover säkert någon timme till. Man blir trött av att gå på stan:)

Sen ville jag bara säga att ni finns i mina tankar! Allt kommer lösa sig och vi är många som hjälper er igenom det här! Det är bara att ringa om ni behöver prata av er. Många varma kramar till er!

Jaha nehej.. Snart slutar Per också:) Undrar vad vi ska äta ikväll..

Gud vad jag vill känna mig frisk så jag och mamma kan fortsätta med våra stavpromenader. Det är så skönt och man känner sig så fräsch efteråt.

Avslutar med några bilder:) Kramar



Liam och morfar tittar på bumbibjörnarna på datorn



Liam nyvaken hos mormor



Väntar på maten iklädd pyjamas!:) En skön innedag



Gott med hemmagjord köttfärssås!



Mina goa killar:)



Liam med farmor och farfar Peter



Liam med min farbror. Värmer sig vid den sköna elden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar