tisdag 11 januari 2011

Liam går! 110111

Idag är en stooor dag! Liam går. Han går en massa och ser så lycklig och mallig ut! Han har även börjat klättra. Han klättrar upp på TV-bänken, i soffan och han var på väg upp på soffbordet tidigare idag! Helt otroligt. Och det som var så kul var att Per var ledig idag så han fick vara med när Liam tog sina första "riktiga" steg:)

Vår lilla bebis börjar bli en stor kille nu och jag bara njuter när jag ser utvecklingen han gör vecka till vecka. Jag blir så stolt över min lilla prins och kan inte förstå att vi blivit så lyckligt lottade att få en sådan liten charmör! Jag kan inte med ord sitta här och beskriva den kärlek jag känner för vår lilla gosse men ni som känner mig vet på ett ungefär hur stor den kärleken är. Jag önskar att alla någon gång fick det privilegiet att bli förälder, för det är precis vad det är. Att få bli älskad och känna sig behövd av en liten "mini-me".. Den känslan och lyckan som det ger går inte att beskriva. Och den kärleken man känner för sitt barn är större än allt!

Lägger med några bilder:)

Kram



Liam spelar munspel:) Han fick det från sin farbror Dan och älskar att sitta och spela:)



Ute och går med morfar:)



Älsklingen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar