fredag 28 januari 2011

Helg!

Så var det fredag igen. Per är ledig i helgen vilket ska bli mysigt:) I onsdags åkte vi hemifrån klockan 11 och kom hem igen klockan 20. Vi var först hem till svärmor och åt lunch, mumsigt! Sedan åkte vi till Pers jobb och fixade lite och passade på att fika. Vår vagn skulle komma på onsdagen och vi var väldigt förväntansfulla. När vi ringer till babyproffsen så har inte vagnen kommit, stor besvikelse! Dom lovar att ringa så fort den kommer in. Vi åker och uträttar lite ärenden sen säger jag till Per att prova ringa igen. Då har dom precis fått in den och vi åker i raketfart dit och hämtar den! Vi är såå nöjda med den, den är helt underbar att köra och Liam sitter som en kung i den:)

När vi hämtat vagnen åkte vi ner på stan, som jag skrev tidigare så behövde Liam verkligen nya kläder. När vi kommer in på hm går vi till barnavdelningen och baby eftersom det är där vi alltid köpt kläder till Liam. Då märker vi.. Vi kan nu gå på hela barnavdelningen och leta kläder till Liam. Han har nu 86, vilket är lite för stort fortfarande men vi köper hellre lite för stort än det som passar perfekt nu. Då kan han ha det längre och så kan man bara vika upp ärmarna lite. Vi hittade massa fint! Tänkte slänga upp ett par bilder och visa:)

Sen åkte vi iaf hem till pappa en sväng, jag behövde verkligen uppdatera min mobil och det blev knas på vår dator när jag försökte hemma. Pappa och Liam busade medan jag och Per höll på med telefonen. Sedan åkte vi hemåt igen, det var riktigt skönt att komma hem. Liam somnade på stört efter vällingen och sov sedan gott.

Igår var min barndomsvän Sara här:) Vi hade supermysigt och pratade en massa. Hon kom 13 och åkte hem 15.30 och vi hann inte ens prata om hälften av det vi ville. Så nu har vi bestämt att vi ska träna zumba minst en gång i veckan tillsammans. Förena nytta med nöje:) Vi fixar dvd från Internet och kör i vardagsrummet när det passar oss:) Ska bli superkul! Tack för en mysig dag Sara!

Nehej, nu har plutten vaknat. Nu blir det lunch sen en skön promenad i vagnen!

Ha en skön fredag!
Kramar



Liam och Sara! Ursäkta de röda ögonen:S



Plutten sover. En av de nya tröjorna:) Blåmärke på kinden efter att ha sprungit in i badrumsdörren:S



Fint va?:)



Pappans val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar