söndag 23 januari 2011

Saknar!

Farfar jag saknar dig så fruktansvärt mycket! Alla våra glada stunder tillsammans och all den kärlek som fanns i dig.

Jag hoppas att du har det bättre där du är nu fast jag skulle vilja ha dig här hos oss. Jag hade velat att du skulle få se Liam ta sina första steg, spika i sin första spik och säga Hasse för första gången. Det var längesen jag såg något tecken från dig nu och hoppas att du ger mig ett snart. Vill inte att du ska ha gått vidare redan, vill att du ska finnas hos oss för alltid. Så att jag kan säga till Liam när han blir större att det var din gammelfarfar Hasse som kallade hit alla fåglar eller att det var du farfar som gjorde så att ljuset fladdrade till. Men en sak är säker och det är att han kommer alltid kunna känna sig trygg eftersom världens bästa gammelfarfar alltid kommer vaka över honom.

Tack för alla år du gav oss med skratt, kärlek och historier. Ditt minne lever, nu och föralltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar