torsdag 6 maj 2010

Kväller

Nu ligger Liam och sover för natten. Han åt jätteduktigt nu ikväll fast han har feber, mammas duktiga kille. Fy vad jag älskar mitt fina barn. Har precis läst en blogg där en mamma berättar om sin lilla dotter som inte är mer än 3 månader. När hon föds så säger man att hon har vattenskalle och hon blir opererad, det visar sig att det inte är vattenskalle utan en tumör som inte går att bota. Barnet dör sedan 4 månader gammal. Tårarna bara rinner ner för mina kinder, det är helt ofattbart hur en mamma och pappa ska behöva överleva sitt barn. Jag är livrädd för att det ska hända Liam någonting. Nu när han har feber, även fast jag vet att det inte är någon fara så blir man orolig. Vet inte vad jag skulle göra om något skulle hända mitt älskade barn, skulle inte klara av att leva utan honom. Han är den finaste lilla bebis som skådats och han är så otroligt älskad av många. Mamma och pappa älskar dig Liam!

Per sitter ute i soffan och snarkar, stackarn.. Lång dag idag, från 06.45-18. Skönt att han är ledig i helgen. Vi har ätit min lasagne till middag, god om jag får säga det själv! Nu ska jag gå och väcka min älskade sambo och sedan ska jag gå in och visa i Liams öra hur otroligt tacksam jag är att han valde mig som sin mamma. Hur mycket jag älskar honom och alltid kommer att göra.

Lägger in en bild där ni ser hans söta tänder!

Sov så gott. Kram från mig



Världens finaste och gladaste lilla kille! Vi älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar