måndag 3 maj 2010

Underbara morgon

Hej!

Vilket supermysigt väder det är ute. Man blir så glad! Det känns att sommaren börja närma sig och det är toppen. Längtar så efter att få se Liams min när han för första gången får bada hemma hos mormor och morfar:)

Tänkte bara berätta lite kort om en mysig dag i Tuna park med min fina familj. Jag och Per bestämde oss för att göra något en dag när han var ledig. Något roligt och bara strunta i tvätt, städning och sådana måsten. Vi packade skötväskan sedan gick vi till tågstationen. Liam sov skönt i vagnen hela vägen. Vi köpte våra biljetter och satte oss på tåget, destination Eskilstuna. Självklart var Liam vaken hela vägen och tyckte att det var kul att titta ut genom tågfönstret. När vi sedan var framme så hoppade vi på bussen och åkte ut till Tuna park. Vi började med att äta, alla tre. Jag och Per åt wok och Liam fick ersättning och mumsig fruktpuré.
Efter det somnade Liam så jag och Per kunde gå i affärer i lugn och ro. Per hittade ett par superfina jeans, vi köpte en fin ljusgrej som sitter på väggen. Ska nog ta kort på den så ni får se. Sen hittade vi såklart en massa grejjer till Liam också. Badshorts, solhatt med mera. Dagen var supermysig och det kommer vi göra om! Eller så hittar vi på något nytt att göra då. Vi har pratat om att åka till Parken zoo med Sophie, Henke och Ronja. Det ska också bli mysigt!



Mina älsklingar på tåget på väg till Eskilstuna








Världens finaste och coolaste lilla bebis! Vi älskar dig Liam<3 Bodyn är från Liams Gmormor (gammelmormor). Hon tyckte att figuren liknade henne och tyckte då att Liam skulle ha den:) Hihi mormor då!












Nu blev det helt plötsligt något fel så jag kan inte lägga upp fler bilder just nu.. Jag får återkomma senare och hoppas då att det ska fungera. Ni måste ju få se fler bilder från vår tripp och sedan höra om vår valborg.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar