onsdag 5 maj 2010

Lite av varje..

I söndags kom vår kära vän Oskar över. Det var alldeles för längesen och vi hade så mysigt. Vi åt god mat och tittade på film och snackade en massa skit! Eftersom att Oskar skulle jobba dagen efter så åkte han hem runt 23 på kvällen. Tack för en mysig kväll!



Knäppis pappan, Liam och Oskar

Tänkte bara berätta lite kort om vad vi gjorde på valborg. Jag och Liam var först ner på stan med Liams gammelmormor, hon skulle klippa sig och så skulle jag köpa nya leggings och så. Vi hinner inte mer än komma hem då det är dags att åka och handla lite med min kära mor. Så med en väldigt trött Liam sätter vi oss i bilen och åker till Maxi. Men fulla kassar åker vi hem var och en till sitt för att träffas en timme senare hemma hos oss. Vi hade bestämt att vi skulle äta lite gott tillsammans. Det blev sill, lax, potatis med mera, Mycket gott! När vi skulle bege oss mot majbrasan så började det duggregna ute. Vi trotsade vädret eftersom jag så gärna ville att Liam skulle få uppleva sin första majbrasa och det slutade regna. Liam verkade tycka att elden var intressant, det är iallafall vad jag vill tro. Sedan gick vi hem igen och fikade, Ben and Jerry glass. Sedan blev det kväller och våra bästa gäster begav sig hemåt och vi gick och la oss. Lägger till några bilder:)



En glad Liam efter storhandling på Maxi



Liam och morfar. Liams fina t-shirt från Thailand



Lilla familjen<3



En trött liten bebis i vagnen på väg hem från majbrasan


Nu ropar lilltrollet från sängen. Han har sovit lite middag. Han blev riktigt dålig av sprutorna igår. Hög feber inatt och idag och hängig. Skrutten!
Jag återkommer ikväll, har lyckats tagit kort på Liams små tänder!

Kram från oss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar