tisdag 11 maj 2010

Sol igen!

Hej!

Idag tittade äntligen solen fram igen, gud så underbart! Nu väntar vi bara på värmen också:)

I igår så åkte jag och Liam och hälsa på mina gamla jobbarkompisar på Gryta, och mamma såklart eftersom hon bossar där:P Alla tyckte Liam var otroligt söt, vem gör inte det? hihi. Vi var kvar där ett tag och mamma hade rundvandring med Liam. Stolt mormor ville att alla skulle få se hennes lilla prins. Vi fikade lite, Liam fick yoghurt som han mumsade. Vi gick även och väckte Jane som låg och vilade på sin rast så att hon skulle få träffa Liam. Han fick superfina grejjor av henne när han var nyfödd och vi var ju tvungna att visa upp det:) Jag tror inte Jane hade något emot att bli väckt heller! Sedan tog jag och knodden bussen hemåt. Senare kom mamma och pappa över. Pappa var barnvakt medans jag och mamma var ute och gick med stavarna. Gud vad vi ångade på, riktigt duktiga är vi måste jag säga! Det är så otroligt skönt att gå med stavar. Man känner på en gång att det ger mycket mer än bara vara ute och gå "vanligt".

När vi kommer in igen så är Liam fortfarande vaken och han och pappa sitter och tittar på tv. Han var superglad och skrattade högt och sött men blev snart trött och han somnade skönt i sängen. Sedan blev det god mat, Chili con carne. Maten var klar lagom till att Per kom hem. Vi mumsade och helt plötsligt är klockan 20.30. Mamma och pappa får ganska bråttom hem, dom brukar ju sova snart:P Så hejdå blev det och jag och Per slappade innan vi också gick och la oss. Skön dag!

Ikväll ska vi till farmor och Peter och äta mat(Liams farmor). Ska bli gottigt! Innan dess så ska jag och Liam ner på stan och hämta ut ett paket och hälsa på Liams moster, om hon jobbar.

Ha en fortsatt trevlig och skön dag!

Kram från mig



Bland annat den här söta och coola mössan fick Liam från Jane! Massa tack!
Jag kanske ska tillägga att Jane är min kära jobbarkompis från gryta. Vi har haft många roliga och knäppa jobbturer ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar